شهیدمنصور رییسى : باید راه و رسم زندگى مان را طبق دستوراتى که -به وسیله پیغمبران- برای ما فرستاده شده است، استوار کنیم. دست از روحانیت و امام تان بر ندارید که این روحانیت بود اسلام را زنده نگه داشت. اگر اسلام دست ملى‏ گرایان خاک پرست و لیبرال بود، تا به حال از بین رفته بود و هیچ اثرى از آن نبود. بله! ما باید به نداى حسین(ع) پاسخ دهیم. امام حسین(ع) در روز عاشورا فریاد برآورد: «هل من ناصرٍ ینصرنى؟» آیا کسى هست مرا یارى کند؟...بعد از شهادتم این وصیت نامه را در مجلس ختمم بخوانید؛ این بدان جهت است که دشمنان اسلام بدانند، من چشم و گوش بسته به دیدار مرگ نرفته ‏ام؛ بلکه آگاهانه مرگ سرخ را برگزیده ‏ام تا اسلام و مکتبم را یارى کرده و به نداى امامم پاسخ مثبت داده باشم. 

شهید صدیف شریفی :در زندگی، چند آرزوی بزرگ داشتم؛ اوّل این که نایب امام زمان(عج) ، امام خمینی تا قیام آن حضرت و حتی در کنار ایشان عُمری طولانی و جسمی سالم داشته باشند. دوّم این که زنده بمانم و در قیام امام عصر(عج) شرکت نمایم. سوّم این که قبر شش گوشه ابا عبدالله الحسین(ع) را در ادامه عملیات بزرگ، زیارت نمایم و از نزدیک شاهد آزادی کربلای معلی باشم. چهارم این که قدس عزیز به دست توانای رزمندگان پُر توان اسلام آزاد گردد و من نیز ضمن شرکت در آزادسازی قدس، شاهد آزادی قبله اول مسلمین باشم و در آن جا نماز جمعه را به امامت روح خدا برگزار کنم. ... از خواهران ایمانی ام تقاضا دارم: حجاب تان را -که سنگر زن مسلمان است- حفظ نمایید.

شهید بقیه ا... شریفى : سلام به این مُنتَظَر، که میلیون ها عاشق او به اِنتظار او نشسته ‏اند تا ببینند کِى این رهبر، مولا و سرورشان ظهور مى‏ کند. اى خواهر! تو هستى که باید حجابت را حفظ کنى، که حجاب تو از خون من بُرَّنده ‏تر است؛ تو هستى که باید همچون زینب(س) حجابت را حفظ کنى تا بتوانى با حجاب خودمُشت محکمى بر دهان امپریالیسم هاى شرق و غرب بزنی. ...و تو اى برادرم! باید جاى خالى شهدا را پُر کنى. تو هستى که در آینده باید از این انقلاب حفاظت کنى و دشمنان انقلاب اسلامى را از بین ببرى، ...

یادواره شهدای زیاران فردا 20 مهر سه و نیم عصر