اعتقادی مذهبی

مقالات و مطالب اعتقادی ،مذهبی ،شهدا و...

۴ مطلب در فروردين ۱۳۹۷ ثبت شده است

حمله آمریکا به سوریه یعنی دنیا یه جنگله با درندگان جنایتکار

از نشانه های دروغ محض بودن حقوق بشر آمریکایی و غربی که به بهانه حمله شیمیایی به سوریه حمله کرد همین بس که در چند صد بار حمله شیمیایی رژیم بعث به ایران و شهید و جانباز شدن ده ها هزار نفر ، غربی ها نه تنها این جنایات را محکوم نکردند بلکه همراهی و کمک هم کردند ودر ساخت بمب و دادن اطلاعات محل تجمع رزمندگان ایران، شریک جرم صدام هم بودند.آمریکا به سوریه حمله کرد :هزاران بی گناه میانماری، یمنی ، فلسطینی ، نیجیریه ای و... کشته می شوند آمریکا و غرب گاه تماشا می کنند و گاه حمایت و نه تنها یک بیانیه هم صادر نمی کنند بلکه مانع صدور بیانیه علیه دوستان قاتلشان هم می شوند اما به بهانه حمله شیمیایی در سوریه  که زمانی خودشان حامی حمله شیمیایی صدام به ایران بودند علیه یک کشور بدون مجوز سازمان ملل جنگ راه می اندازند تا از عده ای تروریست خوب حمایت کنند این یعنی دنیا یک جنگل بزرگ است با درندگان جنایتکاری مثل آمریکا  و انگلیس ، که باید در آن قوی باشی تا امنیت داشته باشی. جالب اینکه روباه پیر که معلوم نیست چه سهمی از گاو شیرده سعودی گرفته قبل از تصمیم آمریکا به حمله برای شرکت در این جنایت اعلام امادگی کرده بود و خیلی از جنایت ها ریشه اش همین روباه پیره که ملکه پیر و جنایتکارش برای چندین کشور رییس انتخاب میکنه ولی دم از دموکراسی و ازادی می زنن.

چرا تو نماز حواسمون پرته

نقل از یکی از دوستان : دوران دانشجویی تو شهر بابل در دانشکده فنی نوشیروانی  درس می خوندم.  حدود سال 1377 با پیشنهاد یکی از دانشجوها با حوزه علمیه ارتباط گرفتم . تو حوزه علمیه یک استاد حوزه بود  که سالها با آیت الله بهجت ره ارتباط داشت چیزهایی عجیبی ازش نقل می کردن که صاحب کرامت است و ... خواستم با ایشون ارتباط نزدیک داشته باشم اولش تحویل نمی گرفتن بعد که با هم بیشتر آشنا شدیم  یادم یک روز صبح خیلی دقت کردم و حساس شدم که نماز صبحم رو با حضور قلب بخونم  هر چی سعی کردم  نشد یک بار دیگه نماز رو  خوندم تا با حضور قلب بیشتر بخونم بازم نشد شاید هفت با رنمازم رو خوندم ولی هر باز  فکر دنیا و مسایل مختلف میومد تو ذهنم  . البته اون موقع نمی دونستم طبق نظر برخی مراجع نباید یک نماز رو چند بار خوند. اون روز رفتم پیش اون عالم ، بدون اینکه چیزی گفته باشم  مثالی در مورد حضور قلب و تمرکز در نماز زدن که مشکل  اینه که ما  وقتی گنجشک ها می آیند روی درخت هر بار بهشون سنگ می زنیم و اونها میرن و دوباره بر می گردن دوباره  این کار تکرار میشه در حالیکه باید درخت دنیا دوستی را از ریشه کند . بعد از مدتی یک روز جمعه  با هم رفتیم رستم کلای بهشهر مازندران پیش یک عالم و عارف بزرگ به نام آیت الله ایازی که تا حالا چند کتاب در موردشون نوشتن و رهبر معظم هم برای درگذشتشون پیام دادن. یکی از مسائلی که اون موقع برام مهم بود یاد مرگ بود ایشون که عارف بزرگی بودن یه جوری به قلبم الهام کردن که من روز چهارشنبه اون هفته من از دنیا می رم این فکر تو ذهنم بود و برام خیلی عجیب بود روز چهارشنبه شد و من حالم خوب بود ولی منتظر یک حادثه مثل تصادف بودم اما تا ظهر خبری نشد ظهر رفتم مسجد موقع نماز فکر می کردم اخرین نمازمه همه نمازم شده بود حضور قلب و اشک و ناله و مناجات با خدا و اصلا فکر دنیا و حواس پرتی تو نمازم نبود اون نماز تو عمرم دیگه تکرار نشد اون روز برام حادثه ای پیش نیومد اما فهمیدم علت همه حضور قلب نداشتن هام همین حب دنیاست و اگه به حدیث معصوم عمل کنیم  که می فرمایند طوری نماز بخونید که اخرین نمازتونه دیگه نماز سراسر میشه حضور قلب و یاد خدا.

معرفی گروه دست های مهربان کمک به محرومان


[Forwarded from دستهای مهربان(نیکوکاری)]
#اعلام_نیاز

#جهیزیه


💝 برای 2 خانواده نیاز به تهیه جهیزیه داریم.

🦋 یک دختر یتیم که تا یک ماه دیگر باید ازدواج کند و مادرش سرپرستی او را به عهده دارد.  مادر روزی 10 ساعت درشرکت کار میکند و تنها میتواند مخارج عادی زندگی را تأمین کند.

🦋 دختری که 3 سال است به خاطر نداشتن جهیزیه عروسی شان به عقب افتاده است. پدر  از کار افتاده است و خانواده 6 نفری شان هیچ درآمدی ندارند.😔

برای کمک غیرنقدی به این دو خانواده و تأمین جهیزیه لطفاً با مدیر کانال ارتباط بگیرید :
🆔 @Modir_mehrabani

کمکهای نقدی را به این حساب واریز کنید
۶۰۳۷۹۹۱۸۷۸۵۴۳۴۶۵
بانک ملی بنام ابوالفضل صیاد✅
شماره حساب
۰۳۰۷۷۰۷۱۱۲۰۰۸

💞 #کانال_دستهای_مهربان_آبیک
@abyekniko


سرداری که بیشترین حقوق را می گیرد. ماکرون و روحانی چجوری همدیگر رو متعجب می کنن


آیا می دانید کدام سردار بیشترین حقوق را در بین سرداران دارد؟ سردار آزمون بازیکن فوتبال


جناب آقای روحانی که در مورد عدم بکارگیری سلاح در برخورد با اغتشاشگران به خارجی ها توضیح می دن و اونها رو متعجب می کنن نفرمودن آقای رییس جمهور فرانسه در مورد حمله بدون مجوز به یک کشور مستقل به ایشون توضیح دادن؟!! یا اینکه یهویی باعث تعجبشون شدن