اعتقادی مذهبی

مقالات و مطالب اعتقادی ،مذهبی ،شهدا و...

۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

عربستان مقلد رژیم صهیونیستی در کشتار بیگناهان هنگام جام جهانی

دقیقا زمان بازی های جام جهانی که صدها میلیون مخاطب دارد، عربستان به تقلید از رژیم صهیونیستی به بندر الحدیده یمن حمله کرد و علی رغم هشدارهای جهانی نسل کشی بیگناهان یمنی را وارد مرحله جدی تری کرد. این حربه رژیم صهیونیستی بود که از فرصت جام جهانی فوتبال سوء استفاده کرده در غفلت رسانه ها، به کشتار بیگناهان می پرداخت و این حربه کثیف را به گاو شیرده و سگ دست آموز غرب آموخته تا عربستان به فرماندهی هیتلر ثانی، بن سلمان جانی، کودک کشی و قتل عام بیگناهان را با شدت بیشتری ادامه دهد.

جام جهانی و بن سلمان یا بن هیتلر یا هیتلر ثانی

همه با هم در اقدامی هماهنگ و سراسری بن سلمان  بیچاره و نادان  اما خطرناک رو که به رهبر عزیز ما توهین کرده به اسم شیطونک (شیطان کوچک) و بن هیتلر و هیتلر ثانی به دنیا معرفی کنیم.   بن سلمان بیچاره که هر آن ممکنه توسط اطرافیانش کشته بشه که البته حق هم دارن که این شیطان کوچک رو بکشن بی هیچ حساب و کتابی و چون بابای ملعونش بی حساب شده شاه عربستان خودش رو کرده همه کاره اونجا ،خیلی امید داشتم این نامرد که الحق بن هیتلر و هیتلر ثانیه یا کشته شده باشه یا فلح شاید هم شده باشه و یکی شبیه خودش رو فرستاده روسیه. این بن هیتلر به رهبر عظیم الشان ما توهین کرده که این توهین ها شایسته خودش بوده ، یک جوان خام بدون اینکه یک عربستانی به او یا باباش رای داده باشن و اصلا مردمش شاید ندونن فرق صندوق رای و ظرف ماست چیه ، شده همه کاره حجاز و بدتر از هیتلر دارن میکشن . تو یمن کودک کشی ونسل کشی راه انداختن. الگوش هم ظاهرا معاویه است که مثل معاویه که مقصر کشتن عمار رو امام علی علیه السلام می دونست این بن هیتلر هم مقصرکشته شدن مردم بیگناه یمن رو که با بمب های اهدایی آمریکا و اروپا که با هدف دوشیدن گاو شیرده این هدایا رو میدن مردم کشته میشن، مقصر رو انصارالله می دونه. امید دارم به زودی زود توسط نزدیک ترین افراد به خودش که خونشون از اقدامات هیتلری این شیطان کوچک به جوش اومده به درک واصل بشه و این بن هیتلر رو که آرزوی پادشاهی رو در سر داره به خاکساری برسونن. آمین.

نکات اخلاقی گل به خودی مراکش در جام جهانی

 نکات اخلاقی:

۱.باید تا لحظه آخر عمر مواظب شیطان و هوای نفس بود بویژه لحظات آخر خیلی حساسه و شیطان می خواهد هر جور شده دین و ایمان ما رو بگیره و یک اشتباه در لحظه آخر ممکنه همه زحمات عمر انسان رو به هدر بده. اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا.یک لحظه غفلت و یک عمر خسران.

۲.عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد، پس امیدمون به خدا باشه و از دشمنی دشمنان نهراسیم چه بسا همین ترامپ دیوانه باعث نابودی یا تزلزل آمریکا بشه که فعلا شده .

۳. هیچگاه از رحمت خدا مایوس نشیم و تا لحظه آخر تلاش کنیم شاید لحظه آخر جواب بگیریم.

۴.خودمون رو بالاتر از دیگران نبینیم همونطور که مراکش بهتر از ایران شروع کرد و بهتر بازی کرد اما عاقبت به خیر نشد.

وقتی در لحظات آخر بازی مراکش با گل به خودی باعث پیروزی تیم ایران شد خوشحال شدم بعد که دیدم مردم چقدر اومدن تو خیابونها و شادند دیدم چقدر زود مردم شاد میشن گفتم حیفه مسوولان با کم کاری شون مردمی رو که به این آسونی شاد میشن رو دچار مشکلات کنن. اما شادی باید متکی به عمل انسان باشه که به کار بیادو پایدار باشه.