اعتقادی مذهبی

مقالات و مطالب اعتقادی ،مذهبی ،شهدا و...

۸ مطلب در مهر ۱۳۹۸ ثبت شده است

آینده جهان از آن کیست

پیروزی حق:
امروز ۱۴۰۰ سال بعد از اربعین اول که دو نفر زائر امام حسین علیه السلام بودند، حدود ۲۵ میلیون زائر امام هستند. باطل برای از بین بردن حق جسم امام حق را زیر سم اسبان قرار دادند اما  حب الحسین ع این واقعه را تبدیل به بزرگترین تجمع تاریخ بشر کرده است با تبلور اوج ارزش های اسلامی و انسانی و این رزمایش ظهور است که می گوید از جولان باطل نترسید که همانا ان الباطل کان زهوقا و انشاء الله به زودی شاهد نابودی باطل که چون کف روی آب جولان می دهد خواهیم بود و به چشم خود شاهد حقیقت جاء الحق و زهق الباطل باشیم. 
http://ziarani1.blog.ir/

تفاوت دو تمدن غربی و اسلامی

تفاوت دو تمدن اسلامی و غربی:
بزرگترین تجمع صلح آمیز دنیا در اربعین حسینی ، در کربلا تعلق به شیعه دارد که اوج عشق ، ایثار ، همدلی ،خدمت به همنوع ، سخاوت و از خودگذشتگی در آن متبلور شده است و بزرگترین تجمع جنگی دنیا متعلق است به غرب در جنگ جهانی اول و دوم با ده ها میلیون کشته و زخمی توسط آمریکا ، انگلیس، فرانسه ، آلمان و برخی کشورهای اروپایی و غیر اروپایی که فقط حدود ۱۴ میلیون  ایرانی بخاطر جنایت و خیانت غرب در این دو جنگ کشته شده اند. 
 پس معلوم است صفت های وحشی خشونت طلب ، بی رحم،  تروریست، محور شرارت و جانی و آدم کش  سزاوار چه کسانی است .
 
http://ziarani1.blog.ir/
# حب الحسین یجمعنا

دستگیری و پشیمانی روح الله زم

متن اطلاعیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درباره دستگیری روح الله زم 
 
بسم الله الرحمن الرحیم
ملت شریف و عاشورایی ایران اسلامی!
در ایام پر شور و شعور اربعین حسینی و تجدید میثاق رهروان کربلا با آرمان‌های جاودان سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) که دشمنان امت اسلامی مقهور عظمت و شکوه راهپیمایی و اجتماع عظیم و میلیونی زائران، با حقد و حسد نظاره‌گر تجلی قدرت اسلام و جبهه مقاومت اسلامی شده‌اند؛ خدای بزرگ را شاکریم که در سایه الطاف خفیه و بیکرانش، پاسداران گمنام امام زمان (عج) در سازمان اطلاعات سپاه را یاری بخشید تا یکی از سرشاخه‌های سراب رسانه ای دشمن و جنگ روانی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را طی یک عملیات پیچیده با حربه ی فریب اطلاعاتی گرفتار سازند و با غافلگیری و دستگیری این عنصر پلید و مزدور، دست برتر و ابتکار عمل خود را در مقابل سرویس‌های اطلاعاتی دشمن نشان دهند.
سازمان اطلاعات سپاه، در این عملیات حرفه‌ای، هوشمندانه و چند وجهی با به کارگیری روش‌های نوین اطلاعاتی و شگردهای ابتکاری، سرویس‌های بیگانه را  مدیریت و  فریب داد و "روح الله زم" سرشبکه سایت ضد انقلاب و معاند  "آمدنیوز" را که در سال‌های اخیر با هدایت، تامین و پشتیبانی مستقیم آنان و نیز حمایت ضد انقلاب خارج نشین و عوامل داخلی آنها، به عنوان یکی از آبشخورهای محوری دشمن، عملیات روانی گسترده‌ای برای اختلاف افکنی در ارکان نظام اسلامی، ایران هراسی، دروغ پردازی، القای شبهه در نسل جوان نسبت به عقاید و باورهای دینی و تبلیغ و فراهم‌سازی زمینه‌های اقدامات خشونت بار و تروریستی؛ ایجاد آشوب و ناآرامی در کشور را اداره می‌کرد را به داخل کشور هدایت و بازداشت کند.
نامبرده به رغم اینکه تحت هدایت سرویس اطلاعاتی فرانسه و حمایت و پشتیبانی سرویس های اطلاعاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی و مرتبط با سایر سرویس های اطلاعاتی قرار داشت و به صورت شبانه روزی با روش های پیدا و پنهان و در پوشش های گوناگون و چند لایه ای مورد حفاظت قرار می‌گرفت، در دام فرزندان ملت ایران در سازمان اطلاعات سپاه افتاد.
با سپاس به درگاه کبریایی و آرزوی قبولی طاعات و ابراز ارادت عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به ساحت مقدس شهدای کربلا در این ایام نورانی و معنوی؛ اطلاعات تکمیلی پیرامون این عملیات بزرگ -که بیانگر شکست و  جا ماندن سرویس‌های اطلاعاتی دشمن از قدرت اطلاعاتی سپاه است- و نیز شبکه پوششی گسترده و پیچیده مذکور، متعاقباً به استحضار ملت قهرمان و بصیر ایران اسلامی رسانده خواهد شد.
 
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
  ۲۲مهرماه ۱۳۹۸ 
 
 
اخبار فوری👇
🆔 @shakhes_news

معجزه قرن جدید

معجزه قرن و نشانه حقانیت شیعه : 
کارگری با زحمت و عرق ریختن ، فردی با وام و قرض و دیگری با فروش فرش زیر پایش و هر کس به هر طریقی مختصر هزینه ای فراهم می کند برای سفر به کربلا؛
 نزدیک مرز که می شوی یاد رشادت های شهدا و رزمندگان برای حفظ وجب به وجب این سرزمین برایت زنده می شود ،وارد عراق می شوی احترام می بینی و اکرام ، به ویژه به خانم ها و اینها همه به برکت خون شهداست. اولین قدم ها را که در خاک عراق بر میداری با دیدن وضع نامناسب  نظافت و گرد وخاک فراوان و از طرفی ایست و بازرسی های متعدد بیشتر قدر کشورت را می دانی.
 خود را به نجف و حرم مولا می رسانی و از آنجا راهی سفر عشق می شوی سفری که با همه معیارهای مادی دنیای منفعت طلب مغایرت دارد.
 بچه های کوچک آب و چای تعارف می کنند ، یکی سینی خرما به دست گرفته ، دیگری مشغول نظافت است پسر بچه ای دست و پای خسته و  کوفته  زائران را  مشت ومال می دهد . برخی بچه ها پا برهنه اند اما در فکر پذیرایی از زائران امام حسین ع هستند. هر کس به اندازه وسع خود وسیله پذیرایی زائران را فراهم کرده است. 
صحنه های بی نظیر که شمه ای از روایات در اوج برادری و بخشندگی زمان ظهور را برایمان قابل فهم می کند و با دیدن این صحنه ها باید اندک اندک نه به سرعت آماده ظهور باشیم.
دختری ویلچر مادرش را به عشق مولا حرکت می دهد ، پیرمردی با کمر خم ، جوانی با یک پا و همراه عصا، کودکی در آغوش  مادر ، پیر مردی دست همسر پیرش را گرفته ، خانم ها با حجاب کامل زیر گرمای شدید ظهر عراق ، کودک و پیر و جوان ، همه با کنار گذاشتن راحتی ها و قبول همه سختی ها در مسیر رزمایش ظهور همراهند و این در دنیای وحشی و لذت جوی امروز صحنه هایی بی نظیر است . میلیونها انسان عاشق در کنار هم ، همدل و همراه بدون ایجاد مزاحمت و مشکل مسیر حرم تا حرم را می پیمایند و این در دنیای مدعی تمدن غرب که با قطع چند ثانیه ای دوربین ها مرتکب صد ها جنایت می شوند که زبان از گفتنش شرم دارد و هدفشان در دنیا لذت های حیوانی است و بس ، یعنی معجزه و کرامت انسانی و حقانیت شیعه و مهر بطلان بر همه ایدئولوژی های دروغین غربی.

نکاتی برای راهپیمایی اربعین

سلام. نایب الزیاره دوستان بودم ؛چند تجربه از زیارت اربعین امسال:
۱. امسال جمع مشتاقان اربعین زودتر عازم شده اندو آمادگی و صبر وحوصله لازم را در تمام سفر داشته باشید به ویژه برای ورود به مهران و عبور از مرز.
۲. چند ماسک همراه داشته باشید زیرا برخی جاده های عراق به ویژه نزدیک مرز پر است از گرد و خاک.
۳. در تمامی حرم های اهلبیت علیهم السلام در عراق مکان استراحت برای زوار در نظرگرفته شده است. نجف: صحن حضرت زهرا س. کربلا: سرداب های کنار ورودی حرم. کاظمین و سامرا در مسیر حرم.
۴. به شکر خدا در تمامی حرم ها امنیت کامل برقرار است و هیچ مشکلی وجود ندارد. بهتر است برای زیارت کاظمین و سامرا، از روبروی باب السدره حرم امام حسین ع بلیط تهیه کنید(۱۵۰ هزار تومان)
۵. آمادگی لازم برای پیاده روی نسبتا طولانی را داشته باشید . برای رسیدن به مرز و از مرز تا خودروها و ورودی شهرهای زیارتی.
۶ .به برکت اهل بیت ع آب و غذا و امکانات در همه حرم ها به اندازه کافی وجود دارد، کمی صبر و نظم هم چاشنی کار باید باشد.
۷. هوا در چند روز گذشته گرم بوده و نیاز به لباس گرم و کیسه خواب نبود.

ابا برجام و ۲۰۳۰عراقی

ابا برجام و ۲۰۳۰
چند نکته جالب از تجربه زیارت عتبات عالیات:
۱. کمتر از ۱۰ سال پیش هزار دینار برابر هزار تومان بود و الان هزار دینار برابر ده هزار تومان یعنی کاهش ۱۰ برابری ارزش پول ملی؛  در حالیکه عراق جنگ با داعش و حمله ترکیه و مشکلات داخلی  فراوان داشته و ما برجام داشتیم . با تبریک به مسوولان محترم یا بهتر بگویم به تبعیت از عراقی ها آقایان "ابا برجام" بابت این شاهکار. 
 نفوذی ها و دوتابعیتی های خائن و اختلاس گران و حامیان آنها از داعش هم خطرناک ترند.
۲. طرح ۲۰۳۰ در عراق
در نجف شهر مذهبی عراق شاهد بودم دانش آموزان دختر با شکل غربی بدون روسری و حتی برخی بدون شلوار به مدرسه می رفتند. غرب با طرح های خود  دنبال ترویج و گسترش بی عفتی و بی حیایی است نه چیز دیگر؛ البته در ایران عده ای جاهل یا خائن با خیز های نرم و مشکوک دنبال طرح ۲۰۳۰ هستند.
۳. از نکات جالب در عراق نصب عکس های  بزرگ و به تعداد زیاد از شهدای مبارزان عراقی در مبارزه با داعش در خیابان هاست، جا دارد ما هم عکس بزرگ شهدایمان را در خیابان هایمان بزنیم تا غافلان نتوانند به راحتی کلمه شهید را از تابلوهای کوچه هایمان حذف کنند.
http://ziarani1.blog.ir/

جشن تولد نخست وزیر انگلیس در ایران

۱. سال ۱۳۲۲ روزولت، چرچیل و استالین، رهبران آمریکا و بریتانیا و شوروی بدون این که دولت ایران خبر داشته باشد، برای برگزاری کنفرانس تهران به ایران سفر کردند. اجلاس تهران مصادف بود با سالروز تولد چرچیل، بهمین علت جشن تولدی ترتیب دادند البته بدون دعوت از شاه ایران.
۲. سال ۱۳۹۸ ترامپ به هر دری می زند برای گدایی یک عکس با رییس جمهور ایران ، رییس جمهور فرانسه هم شده پادو و چند بار پیش آقای روحانی رفت ولی نتیجه نگرفت. ترامپ نگران استیضاح، جانسون در شرایط استعفا سریع آمریکا را ترک کرد. مرکل در سازمان ملل از بیماری می خوابد و ماکرون نگران اعتراضات شنبه های جلیقه زردها و ایران در اوج اقتدار و ایستادگی.
http://ziarani1.blog.ir/

تفاوت دو بار جنگ در شهریورها

در شهریور ماه دو بار به ایران حمله شد یکی سوم شهریور ۱۳۲۰ توسط سه کشور آمریکا ، انگلیس و شوروی و یک بار ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ توسط رژیم بعث به پشتیبانی آمریکا، شوروی، انگلیس، فرانسه، آلمان، هلند، عربستان و ده ها کشور دیگر.
*بار اول ایران بدون مقاومت قابل توجهی به اشغال در آمد شاه دست نشانده انگلیس بدون داشتن جوی غیرت به نوکر انگلیس متوسل شد و ذلیلانه کشور را ترک کرد، کشور تا چهار سال اشغال بود و بر اثر آن دو تا ۴۰۰۰۰۰۰ ایرانی از بین رفتند البته ارمغان قحطی خود ساخته قبلی انگلیسی ها حدود ۹۰۰۰۰۰۰ ایرانی بود .
*بار دوم ایران با نور ولایت فقیه متحول شده بود دستش خالی بود اما دلش استوار، حتی یک وجب از خاک ایران اشغال نشد در طول ۸ سال جنگ ،حدود ۲۰۰هزار نفر شهید شدند که  به یک دهم کشته های جنگ اول هم نمی رسید.
 
*بعد از جنگ اول روزولت، چرچیل و استالین به تهران آمدند تا تکلیف شاه دست نشانده جدید را مشخص کنند یک مشکل گوش دادن نوکر جدید به رادیو آلمان بود که محمد رضا قول داد دیگر ا‌ین کار را نکند.
* بار دوم بعد از جنگ ایران، هواپیمای آمریکا را زد و آمریکا نتوانست هیچ غلطی بکند و ترامپ علاوه بر تشکر، برای گرفتن یک عکس با رییس جمهور ما گدایی می کند.
http://ziarani1.blog.ir/