اعتقادی مذهبی

مقالات و مطالب اعتقادی ،مذهبی ،شهدا و...

۳ مطلب در شهریور ۱۴۰۳ ثبت شده است

شاهکار رضا خان

🔴متفقین سوم شهریور1320،ایران را اشغال کردند و ارتش مدرن رضاخان نتوانست 3روز مقاومت کند.امادر 8سال دفاع مقدس مقابل استکبار،یک وجب از خاک ما دراشغال نماند.

🇮🇷

انتفاضه شعبانیه

در کربلا وقتی وارد حرم مطهر امام حسین علیه السلام می شوی نزدیک ضریح سمت راست قطعه سنگی با آثار اصابت گلوله بر آن جلب توجه می کند.
آثار انتفاضه شعبانیه:

انتفاضه شعبانیه عنوان قیام مردم عراق بر ضد حکومت صدام  بوده است.
این قیام مردمی در شعبان سال ۱۴۱۱ قمری مطابق با اسفند ۱۳۶۹ شمسی رخ داد و چهارده استان از هجده استان عراق به دست مردم معترض افتاد، ارتش عراق آنان را سرکوب کرد و در نتیجه هزاران نفر شهید و حدود دو میلیون آواره شدند.

نیروهای رژیم صدام با توپ و تانک به کربلا و نجف حمله کردند در این حملات، مرقد مطهر امیرالمؤمنین و امام حسین علیهما السلام  آسیب دید و تا شش ماه درِ حرم‌های یاد شده بسته بود.

در این سرکوب سازمان منافقین ۲۵ هزار نفر از مردم عراق را به شهادت رساند.

بعثی ها که در حقیقت هم دشمن مردم ایران بودند و هم دشمن مردم عراق، بر روی دیوار نوشته بودند: "پس از امروز، شیعه ای نخواهد بود. " اما به کوری چشم دشمنان امروز میلیون ها شیعه عاشق از سراسر دنیا در راهپیمایی جهانی اربعین ، رزمایش ظهور را برگزار می نمایند.
@ziaran1

اربعین رزمایش ظهور و رسوایی غرب

افتتاحیه واقعی:
 
چند هفته پیش در افتتاحیه مسابقات المپیک با صرف هزینه های کلان، حیوانیت ، برهنگی و تمسخر دین طبق برنامه های شیطانی غرب به نمایش در آمد. اما این روز ها افتتاحیه معنویت ، انسانیت ، ایثار و از خود گذشتکی و نمایش بزرگترین فضائل انسانی در بزرگترین یادوارۀ شهید دنیا برای بزرگترین شهید عالم را شاهد هستیم.
پیاده روی اربعین اوج به صحنۀ عمل در امدن ارزشها و فضائل والای انسانی و معنوی  اسلام است که عظمت اسلام ناب را در برابر رذالت و پستی فرهنگ مبتذل غرب  نمایان می سازد و بزرگترین رسوایی برای فرهنگ سودجو و لذت محور غرب است.
در فرهنگ غرب التماس برای ایثار و هزینه کردن برای فردی که اصلا او را نمی شناسی و قبلا او را ندیده بودی و اصلا از شهر و کشور تو نیست، هیچ معنایی ندارد.اسکان و اطعام و سیراب کردن میلیون ها نفر بدون هیچ عمل ناهنجار مرسوم در غرب در رزمایش بزرگ ظهور امری است که در هیچ فرهنگی غیر از فرهنگ شیعه شناخته شده نیست.
این رزمایش بزرگ و عظیم ترین یادواره شهید برای شناساندن فرهنگ و مکتب بزرگ حضرت سیدالشهدا علیه السلام  به جهان است زیرا فرزندشان  در طلیعۀ ظهور خود را به واسطۀ ایشان معرفی می کنند. 
 در حقیقت خود حضرت این حرکت بی نظیر را اداره می کنند .همه زحمت می کشند از دولت ها و مردم اما حقیقتا ادارۀ پیاده روی عظیم اربعین از عهدۀ هر دولت و جمعیتی خارج است. 
همانطور که در صحنۀ کوچکتر دیده ایم ، شهدا خودشان یادواره هایشان را اداره می کنند  ،امام حسین علیه السلام نیز اداره کنندۀ حقیقی پیاده روی اربعین هستند .
 
محمدی زیارانی      @ziaran1