اعتقادی مذهبی

مقالات و مطالب اعتقادی ،مذهبی ،شهدا و...

۳ مطلب در خرداد ۱۴۰۱ ثبت شده است

پدیده عجیب انتقال ریش

پدیده ای عجیب و جدید:
 اخیرا شاهد هستیم برخی افراد غیر مذهبی محاسن بسیار بلند می گذارند و بر عکس برخی افراد مذهبی از رعایت حد شرعی محاسن خود داری می کنند. 
البته در اوایل انقلاب خیلی از مردم محاسن بلند داشتند از وزیر و وکیل گرفته تا مردم کوچه و بازار ؛ اما بتدریج همانطور که مانتو ها آب رفتند، ریش ها هم کوتاه و کوتاهتر شد تا آنجا که برخی افراد که واجب است ظاهر شرعی به جهت داشتن عدالت داشته باشند از داشتن حد شرعی محاسن کوتاهی می کنند.
کار به جایی رسیده برخی اراذل و اوباش  آنقدر محاسن بلندی دارند اگر آستین کوتاه و بازوی خالکوبی شده شان نباشد ممکن است با افراد خیلی مذهبی اشتباه گرفته شوند.
ریش برخی قاریان و مداحان و... در یک پدیده عجیب به افراد غیر مذهبی منتقل شده است.
آخرالزمان است دیگر
۱ نظر

امام فروشی در جشنواره کن

امام فروشی از عمر سعد تا کنه های جشنواره کن:
همیشه در طول تاریخ امام فروشی رایج بوده است،  روز عاشورا عمر سعد به بهای حکومت ری امام خود را فروخت و یک روز عده ای چون کنه ی به دنیا چسبیده، به بهای کسب شهرت و ثروت از جشنواره کن ، امام خود را فروختند. 
واضح است دشمنان ایران که دل خوش از ایران و ایرانی ندارند هیچگاه به هنر ایرانی جایزه نمی دهند مگر در برابر این جایزه، چیز خوبی برای فروش داشته باشی ؛ به ویژه وطن و نظام و دین و چه چیز برای آنها بالاتر از فروش ولایت و امامت. 
برخی کودن ها چون کنه برای کندن کثافت دنیا از کثیف ترین انسانها حاضرند بالاترین سرمایه خود را بفروشند که حقیقتا اینها از کودن ترین و خسران زده ترین انسانها هستند.
 
اللهم اجعل عواقب امورنا خیرا

امام زمان عج را نمی خواهیم

امام زمان شما را نمی خواهیم:
باور می کنید خیلی از مردم فریاد می زنند امام زمان شما را نمی خواهیم ،  مردم با رفتار و کردار و گفتارشان فریاد می زنند امام زمان شما را نمی خواهیم؛ برخی در ملا عام فریاد می زنند برخی در خلوت.
هر کسی که مرتکب گناه می شود دارد فریاد می زند امام زمان شما را نمی خواهم  یکی با نوع مدیریتش یکی با نوع پوشش خود یکی با ترک واجبات یکی با نپرداختن خمس و زکات ، یکی با ظاهر نامناسب خود فریاد می زند امام زمان شما را نمی خواهم.
کسی که دنیا ،تمام زندگی اش شده دیگر در زندگی اش جایی برای امام زمان عجل الله فرجه باقی نگذاشته است ؛ بود و نبود امام برای او فرقی نمی کند و امامی که باطن و ظاهر همه برایشان آشکار است، می بینند که خیلی از مردم اصلا انتظار آمدن ایشان را نمی کشند  بلکه فریاد می زنند شما را نمی خواهیم و آقا نیایید ،چه حالی خواهد داشت و چه مظلومیت عظیمی دارند. 
و این مظلومیت امام وقتی بیشتر نمایان می شود که بدانیم  منشا تمامی خیرات و برکاتی که به مردم می رسد ایشان هستند.
 کاش اندکی از مظلومیت امام را درک کنیم و برای رفع این مظلومیت قدمی برداریم.
               اللهم عجل لولیک الفرج