اعتقادی مذهبی

مقالات و مطالب اعتقادی ،مذهبی ،شهدا و...

۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

عذرخواهی حداقل کار مسوولان

در این شرایط نابسامان اقتصادی بهتر بود مسوولان رابطه نزدیک تری با مردم می داشتند و حداقل یک عذرخواهی از مردمی که برخلاف مسوولانی که ثروت کلان دارند و دود کم کاری مسوولان به چشم آنها می رود ،می کردند. اینکه همه تقصیر ها را به گردن آمریکا بیندازند یا در پیشرفتی شگرف به جای دولت قبل دولت قبل بگویند تقصیر نظام قبل بود، دردی را از مردم دوا نمی کند. در برخی کشورهای غربی برای کوچکترین مشکل ، مسوولان در مقابل مردم تا کمر خم می شوند و عذرخواهی می کنند و گاه استعفا می دهند اما متاسفانه در کشور ما برخی مسوولان فقط بلدند طلبکار باشندو به هر قیمتی شده دنبال سهم خود از سفره انقلابند و ای کاش کمی هم فکر قبر و قیامت و خون های ریخته شده برای این انقلاب بودند.

سیاسمتداران غربی وحشیانی در لباس انسان در جاهلیت مدرن

سیاستمداران غربی وحشیانی در لباس انسان: 

امام خامنه ای در سخنرانی نوروزی شان در حرم مطهر رضوی اشاره فرمودند که سیاستمداران غربی افرادی وحشی هستند هر چند در ظاهر کت و شلوار اتو کشیده می پوشند و کیف سامسونت در دست دارند. حقیقت این است که برای سیاستمداران غربی انسان و انسانیت اهمیتی ندارد ، آنها در زندگی مادی غرب غرق در شهوات حیوانی دنیا شده اند و فقط منافع نامشروعشان برایشان مهم است هر چند به دست آوردن این منافع به قیمت کشتن هزاران و بلکه میلیونها انسان تمام شود. 

نمونه عینی این مساله استفاده آمریکای جنایت کار از بمب اتمی در ژاپن است . فروش سلاح به وهابی های کودک کش توسط کشورهای غربی از جمله آمریکا، فرانسه ، آلمان ، انگلیس و حتی سوئیس که باعث کشتار هزاران کودک بی گناه یمنی شده است نشان می دهد آنها فقط دنبال دوشیدن گاو شیرده وهابی هستند و لو این کار منجر به کشتار هزاران هزار بی گناه اعم از کودک و پیر و جوان گردد.کشتن میلیونها ایرانی در قحطی خود ساخته توسط انگلیس در دوران قاجار نمونه دیگری از این خوی بد تر از حیوان غربی ها می باشد. 

این سیاستمداران غربی گوی سبقت را از حیوانات وحشی هم ربوده اند زیرا در طول تاریخ هیچ حیوان درنده ای به اندازه آنها درندگی نکرده است بلکه اگر درندگی همه حیوانات در یک طرف قرار داده شود باز هم خوی درندگی این وحشی های مدرن بیشتر از حیوانات می باشد.

آنها نه تنها به مردم کشورهای دیگر رحم نمی کنند بلکه به مردم خود نیز رحم نمی کنند و مردم شرق و غرب عالم از دست این جانیان امنیت ندارند نمونه آن به  قتل رسیدن روزانه چندین نفر از مردم آمریکا به ویژه سیاهپوستان آمریکا می باشد . 

نمونه جدید برخورد خشن پلیس فرانسه با مردم معترض بود که تا کنون چندین نفر را کشته و تعداد بیشتری را نا بینا و دچار نقص عضو کرده اند.

ریشه این وحشی در مبنای حیوانی غرب دارد که با کنار گذاشتن دین و معنویت و انسانیت فقط دنبال منافع مادی و حیوانی و شیطانی خود هستند، اما با شیوه های مختلف سعی می کنند خوی وحشی گری خود را پنهان کنند و خود را مدافع حقوق بشر و فرشته نجات انسان ها معرفی نمایند . انسانیت در غرب زیر سوال رفته و به سمت حیوانیت و وحشی گری و جاهلیت مدرن در حرکتند و باید این وحشی گری و جاهلیت مدرن سیاستمداران غربی را به مردم ایران و همه دنیا بشناسانیم تا کسی دنبال دل بستن به این جانیان نباشد.

http://ziarani1.blog.ir/


نصف کردن حقوق رییس جمهور و هیات دولت

  مردم از کم تحرکی و کم و یا بی اثر بدون اقدامات اقتصادی دولت به تنگ آمده اند .چند بچه مدرسه ای هم که باشند نمی پذیرند نماینده کشورشان در قلب رآکتور بتن بریزند و دیوانه ای مثل ترامپ بعدش زیر همه چیز بزند. منتظر اقدام عملی و همدلی دولت با مردم هستیم. جدای از سفارش دین و بزرگان دین اگه می خوان از خارجی ها هم الگو بگیرن این الگو :قابل توجه رییس و هیات دولت: رئیس‌جمهوری منتخب مکزیک در نظر دارد تا کمتر از نیمی از آنچه سایر روسای جمهورکشورش دریافت می‌کردند، بگیرد. او رسما ماه دسامبر قدرت را به دست می‌گیرد و این بخشی از طرح ریاضت اقتصادی دولت اوست.


به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، آندرس مانوئل لوپز اوبرادور، رئیس‌جمهوری منتخب مکزیک به خبرنگاران گفت: آنچه می‌خواهیم این است که بودجه به همه برسد...


آندرس مانوئل لوپز اوبرادور گفت مایل است حقوقش بیش از این کاهش یابد اما نمی‌خواهد نارضایتی در داخل کابینه آتی خودش ایجاد کند چرا که برخی از آنها از بخش‌های خصوصی و یا سمت‌های آکادمیک به تیم او ملحق می‌شوند و در آنجا حقوق دریافتی بالاتری دارند. به گفته او روسای جمهوری پیشین مکزیک هم دیگر حقوق بازنشستگی دریافت نخواهند کرد و سکونتگاه رسمی ریاست جمهوری مرکز فرهنگی می‌شود.


او همچنین بر وعده‌هایش برای مقابله با فساد تاکید کرد.  رئیس‌جمهوری منتخب مکزیک تاکید کرد، مقام‌های دولتی باید دارایی‌های خودشان را اعلام کنند و ارتکاب فساد جرم سنگینی محسوب می‌شود.

ناتوی عربی یا گاودوشی آمریکا

آمریکا که تجربه خوبی در دوشیدن گاوهای شیرده داشته قصد دارد گاوداری خود را توسعه دهد و سایر کشورهای عربی را هم مثل عربستان بدوشد تا هزینه جنایت علیه مسلمانان و سایر انسان های بی گناه را تامین نماید. البته تجربه شکست خورده مشارکت کشورهای عربی و غربی در اشغال بندر الحدیده یمن نشان داد ناتوی عربی طرحی شکست خورده است و این ائتلاف های دروغین حتی در برابر یک سازمان با امکانات اندک مثل انصارالله یمن توان مقابله ندارد  و بهتر است نام گاودوشی آمریکا را بر آن نهاد. وقتی ناتوی واقعی با اختلافات اعضا روبرو شده و با دید کاسبانه ترامپ امکان دارد در آینده با مشکلات جدی تری روبرو شود چه انتظاری از ناتوی بدلی می توان داشت و در حقیقت ناتوی عربی نقشه آمریکاست برای گاو دوشی بیشتر.

بد جور گم شده ایم

توفیق شدن ایام میلاد امام رضا علیه السلام مشهد بودم داخل صحن حرم رد می شدم دیدم دخترکوچکی گریه می کنه ، قسمت پیدا شدگان بود. ظاهرا دختر گم شده بود و برای مادرش گریه می کرد یه لحظه به ذهنم رسید ما هم تو این دنیا گم شده ایم اما گریه و ناله نداریم و به همین دلیل کسی به ما توجه نمی کنه بچه ای که گم شده اما به گم شدنش بی توجه باشه و آرام و بی گریه باشه، کسی متوجه گم شدنش نمیشه و کمکش نمی کنه ما خیلی وقته گم شدیم و چون غرق اسباب بازی های بزرگ دنیا شدیم با همونها انس گرفتیم و از خدا دور شدیم و به این وضع هم عادت کردیم. یا ایها العزیز مسنا و اهلنا الضر و جئنا ببضاعه مزجاه فاوف لنا الکیل و تصدق علینا