اعتقادی مذهبی

مقالات و مطالب اعتقادی ،مذهبی ،شهدا و...

۷ مطلب در شهریور ۱۴۰۰ ثبت شده است

احاطه امام زمان عج به ما

#سیر_الی_الله 
استاد تحریری:
✅عارف واصل حضرت آیت اللّه‏ بهجت فرمود:
🍃 #امام_زمان عجّل‏ اللّه‏ تعالى‏ فرجه‏ الشّریف «عَیْنُ اللّه‏ِ النّاظِرَةُ وَ اُذُنُهُ السّامِعَة وَ لِسانُهُ النّاطِقُ، وَ یَدُهُ الْباسِطَة.» 
(چشم بینا، گوش شنوا، زبان گویا و دست گشاده‏ى خداوند.) است و از اقوال، افعال، افکار و نیّات ما اطّلاع دارد؛ مع ذلک گویا ما ائمّه علیهم‏ السّلام و به خصوص امام زمان عجّل‏ اللّه‏ تعالى‏ فرجه‏ الشّریف را #حاضر_و_ناظر نمى‏ دانیم بلکه گویا مانند عامّه، اصلاً زنده نمى‏ دانیم و به کلّى از آن حضرت غافلیم.
 
 
🌷کانال نشر بیانات استاد تحریری👇👇👇
http://eitaa.com/joinchat/2737373185Cddac684369

فرار ۶ اسیر فلسطینی از چنگال رژیم اشغالگر قدس

🔴 فرار ۶ اسیر فلسطینی از زندان "جلبوع" رژیم‌صهیونیستی
 
🔻 رسانه‌های فلسطینی به نقل از رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند، شش اسیر فلسطینی موفق به فرار از زندان "جلبوع" رژیم صهیونیستی در نزدیکی "بیسان" در شمال فلسطین اشغالی شده‌اند.
 
🔶 بر اساس گزارش‌ها، آنها از طریق تونلی که حفر کرده‌اند، فرار کرده‌اند و در میان آنها نام «زکریا زبیدی» فرمانده سابق "کتائب شهداء الاقصی" از اردوگاه "جنین" دیده می‌شود.
 
🔸 رژیم صهیونیستی مدعی شده، پنج نفر از اسرا از جنبش جهاد اسلامی است و نفر ششم به نام زکریا الزبیدی از جنبش فتح فلسطین است.
 
🔷 جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به این عملیات فرار اسرای فلسطینی اعلام کرد که این اقدام قهرمانانه بر پیکره سیستم امنیتی و ارتش دشمن صهیونیستی لرزه خواهد انداخت.
 
🔹 فوزی برهوم سخنگوی جنبش حماس نیز در واکنش به این عملیات، آن را پیروزی بزرگ توصیف کرد و اعلام کرد که این اقدام اسرا ثابت کرد که دشمن علی‌رغم تمام امکانات هرگز پیروز نخواهد شد.
 
http://eitaa.com/alnujaba
۱ نظر

آخرین وضعیت پنجشیر افغانستان

پنجشیر تنها ولایت افغانستان است که هنوز به دست طالبان سقوط نکرده است، ولایتی کوهستانی با شرایط ژئوپلوتیکی منحصر به فرد، در این گزارش به تحولات پنجشیر در ۲۴ ساعت گذشته نگاه کرده‌ایم.

به گزارش شهرآرانیوز؛ جنگ نابرابر طالبان و نیرو‌های جبهه مقاومت در پنجشیر امروز وارد دهمین روز خود شده، جنگی که یک طرفش طالبان و حامیان او مثل پاکستان ایستاده‌اند و در طرفی دیگر مردمی که با دستان خالی همه توان خود را برای دفاع از خاک و سرزمین‌شان به کار گرفته‌اند.

 

هرچند که در ساعات گذشته «ذبیح الله مجاهد» سخنگوی طالبان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که ولایت پنجشیر به طور کامل به تصرف آن‌ها درآمده است، اما اخبار پنجشیر به دلیل اختلال در شبکه‌های مخابراتی آن به سختی و دیر به دست مخاطبان می‌رسد و نمی‌توان این خبر را تایید کرد.مشرق نیوز

مسابقه پیامکی مسجد جمکران

🏴◾▫️
 
#مسابقه #صحیفه_سجادیه
 
🔹️ از ۱۲ تا ۲۲ شهریورماه می‌توانید در مسابقه دعای ۲۴ #صحیفه_سجادیه همراه با هدایای ارزنده و متبرک مسجد مقدس جمکران شرکت کنید.
 
⁉️ سوال روز اول:
یکی از مهم‌ترین وظایف، در برابر شخصی که به ما احسان کرده این است که ...
الف. او را دوست بداریم       
ب. برخلاف مصلحت او کاری نکنیم       
ج. در حق او دعا کنیم
 
✔ گزینه صحیح (الف، ب یا ج) را به شماره ۳۰۰۰۳۳۱۳ تا ساعت ۸ صبح فردا (شنبه ۱۳ شهریورماه ۱۴۰۰) پیامک کنید.
 
💠💠💠
 
✅کانال رسمی مسجد مقدس جمکران:
https://eitaa.com/joinchat/2090270723Cd1ddc83397
 
 
🏴
▫️
◾▫️🏴

دستورات پیشنهادی درمان کرونا أخذ شده از تجربیات اساتید طب سنتی

#کرونا
 
 
 
دستورات پیشنهادی درمان کرونا أخذ شده از تجربیات اساتید طب سنتی که به ایشان پیشنهاد شد به شرح زیر بود:
 
1- مصرف روزانه چند مرتبه شربت عسل به همراه یک جبه سیر ریزریز شده(شربت عسل ترکیب آبِ یک عدد لیمو ترش تازه و یک قاشق عسل در یک لیوان آب)
 
2- روغن مالی قفسه سینه و کتف ها با روغن سیاهدانه و بادام شیرین و سپس بادکش گرم کتف  وپشت  با حدود ده تا لیوان.(اجرای روزانه دوبار بادکش گرم در بهبود وضعیت تنفسی خییلی موثره و در بین این دستورات مهمترین دستور محسوب میشود)
 
3- مصرف دوسین: ترکیب سیاهدانه ی کوبیده شده با 3 برابر عسل. هر 8 ساعت یک قاشق
 
4-پراکنده بودن بوی گلاب در تمام فضای حضور بیمار
 
5- مصرف روزانه چند لیوان آب سیب و هویج(خصوصا هویج زرد)
 
مصرف سوپهای گرم و سبک(آبِ گوشت بره پخته شده داخل شیشه هم اضافه کنید عالی میشه)
 
6- مصرف زنجبیل بصورت چای و در صورت ایجاد حساسیت بصورت حبّ
 
7- مصرف داروی معروف به نام امام کاظم علیه السلام(ترکیب مساوی از هلیله سیاه و شکر سرخ و رازیانه و در نوع زمستانه بجای رازیانه از مصطکی استفاده شود): 3 شب متوالی هر شب یک قاشق قبل از خواب بطوریکه بعد از آن چیزی میل نشود. بعد از این 3 شب، هر سه شب یکبار یک قاشق مصرف شود.
 
8- پرهیز از مصرف ترشیجات و ماست و پنیر و گوجه و خیار
 
9- شستشوی فضای حلق و بینی با آب و نمک روزانه چند مرتبه.
 
10- مصرف جوشانده ی یک لیوان عرق نعناع با نصف قاشق بارهنگ که پس از سرد شدن یک قاشق عسل به آن اضافه شده باشد.(جهت اصلاح سیستم گوارش)
 
11- مصرف مغزها مثل مغز بادام و گردو
 
12- مصرف شیر تازه و عسل بعنوان صبحانه
 
13- پرهیز از بوهای شیمیایی از قبیل وایتکس و الکل 
 
14- مصرف جوشانده‌ی نعناع
 
15- حضور بیمار در فضایی که مجبور به استفاده از ماسک نباشد (استفاده از ماسک به شدت در کاهش اکسیژن خون موثر است)
 
16-ماساژ پاها با روغن زیتون و گذاشتن پاها در آب و نمک جهت سرازیر شدن عفونت اعضای اصلی به سمت پا
 
طبق تجربه در حدود 20 نفر بیمار، این دستورات انشاءالله در طی 3 الی 4 روز بیمار رو کاملا به شرایط عادی برمی‌گرداند.
 
🌐 shamiim
 
🆔 @Shamimeashenarubika
۱ نظر

راهکار رفع کرونا

راهکار برای رفع کرونا:
لو أنَّ الناسَ حینَ تَنزِلُ بِهِمُ النِّقَمُ ، و تَزولُ عَنهُمُ النِّعَمُ ، فَزِعُوا إلى رَبِّهم بِصِدقٍ مِن نِیّاتِهِم ، وَ وَلَهٍ مِن قُلوبِهِم ، لَرَدَّ علَیهِم کُلَّ شارِدٍ، و أصلَحَ لَهُم کُلَّ فاسِدٍ .
امام على علیه السلام : اگر مردم آن گاه که خشم و بلاها بر آنان فرود مى آید و نعمتها از میانشان مى رود، با نیّتهاى راست و درست و دلهاى مشتاق به پروردگارشان پناه برند، بی گمان هر گریخته و از دست رفته اى را به آنان بازگرداند و هر فسادى را براى آنان اصلاح کند."نهج البلاغه خطبه ۱۷۸"
ziarani1.blog.ir

اشرف غنی جمع پدر و پسر پهلوی

اشرف غنی جمع بین پدر و پسر پهلوی:
 اشرف غنی با ارتشی که سالها زیر نظر تروریست های آمریکایی آموزش دیده بود بیشتر از چند روز نتوانست دولتش را حفظ کند درست مثل ارتش رضا قلدر در شهریور سال ۱۳۲۰ در چنین روزهایی.
اشرف غنی می خواست با ۳ خودرو پول نقد فرار کند ، اما محمد رضا پهلوی  توانست  حدود ۱۰۰ میلیارد دلار  یعنی ۶۰۰ برابر اشرف  از دارایی مردم محروم ایران بدزدد و فرار کند. لعنت خدا بر همه   دزدهای غربگرا.
ziarani1.blog.ir