اعتقادی مذهبی

مقالات و مطالب اعتقادی ،مذهبی ،شهدا و...

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

نماز در فانتوم

🙏🏻نماز را در هواپیمای فانتوم خواندیم
 
🔹از یکی از دوستان سرلشگر #شهید خلبان محمود خضرایی نقل شده است که یک بار در پایگاه به صورت آماده بودیم که در ساعت ۴ صبح صدای آژیر اضطراری شنیده شد. بلافاصله به اتفاق خضرایی به پرواز در آمدیم. بعد از ماموریت تازه هوا درحال روشن شدن بود که او گفتند: موافقی نماز را همین جا بخوانیم؟
گفتم: خیلی خوبه، از این بهتر نمی شه.
گفت: گپس اجازه بده با رادار صحبت کنیم و به سمت قبله پرواز کنیم."
 
🔺پس از هماهنگی با رادار، سمت قبله را برگزیدیم. ابتدا او نمازش را خواند و آن گاه من هم نمازم را بجا آوردم. پس از ادای نماز، او با صدای گیریایش با خدای خود مشغول مناجات شد و آن گونه ملتمسانه سخن می گفت که من را هم تحت تاثیر قرار داد.
این نماز یکی از نمازهای منحصر به فردی بود که هرگز آن را فراموش نمی کنم.
چقدر دل انگیز و زیباست خلوت با خدا در دل آسمان، گویی روحمان نیز همچون جسم پرواز می کرد و خدایی شده بود. انگار به زمین تعلق نداشتیم و دوست داشتیم برای همیشه در آسمان پرواز کنیم.
 
 
کانال طنز «دکترسلام»:
@Drsalaam

عاقبت برجام ها

عاقبت برجام ها:
رییس جمهور وقیح فرانسه در اقدامی شیطانی به صدها میلیون مسلمان و مقدس ترین شخصیت  آنها توهین کرد که البته عاقبتی بهتر از سلمان رشدی ملعون و معدوم نخواهد داشت.
با وجود این توهین بزرگ، صدای اعتراضی از جانب حکام خبیث  آل سعود وهابی خادم کاخ سفید و کاخ الیزه، امارات و بحرین و... به گوش نمی رسد و این یعنی آنها برای قدرت پوشالی حاضرند دین و قران و کعبه و پیامبر اعظم ( صلی الله علیه و آله) و همه مقدسات را بفروشند و پا روی خون مظلومان فلسطینی و یمنی  بگذارند واین همان چیزی است که دشمن با برجام دنبالش بود و با برجام های متعدد برای ما نقشه کشیده بود.

هرگز یهود و نصاری از تو راضی نخواهند شد، (تا به طور کامل، تسلیم خواسته‌های آنها شوی، و) از آیین آنان، پیروی کنی.سوره بقره آیه ۱۲۰
http://ziarani1.blog.ir/