باسمه تعالی

         امر به معروف و نهی از منکر در مکتب فاطمی

                                        فریاد دین  

اول آمر به معروف خداوند کریم است                     آشنای با معروف ، هر فطرت سلیم است

در مکتـب  فاطمی  سکــوت  معنا  ندارد                     ساکت برابر شمر، در گنهش سهیم است

فرهنگ غربی گوید مرا با تو چه کار است                    این صدای شیطانی از سر ترس و بیم است

در مکتب فاطمی الگوی ما حســین است                     ناهی از هر بدی ،محرم این حریم است

عیسی است بردین خود،موسی هم به دین خود             این شعـار شیطانی از ابلیس رجــیم است

کشتی ایــن جامعه ، نباید کـــرد سـوراخ                   عاقبت این خطـا،  افتادن در جحـیم است

در زمانۀ طاغوت ، فریاد دین زد نـــواب                       حال زبان بعضی ، بسته از زر و سیم است

در زمان آن  قلدر،  فریاد بافقــی بلـــند                         زیر چکمۀ نا مرد ،او فارق از بیم است

در مکتــب فاطمی امر به کار معــروف                      مهمترین ستون ها، در این دین عظیم است                                   

چو دریایی بالاتر از هر قطـــرۀ خوبی                        دین خدا ایستاده ، بر این اصل عظیم است

                                                     

          

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

انتظار در مکتب فاطمی

یابن زهرا(س)

به امید عنایت تو زنده ام ای پسر فاطمه                     هر چند نزد تو جایی ندارم ای پسر فاطمه

در دلم مانده چند جمله با شما حرفی زنم                   ولی برای درد دلم رویی ندارم ای پسر فاطمه

ای شاهد لحظه های سیاهم شرمنده ات هستم             برای دین تو چشم پاکی ندارم ای پسر فاطمه

 هر چند در انتظار تو جدیتی در من نیست                  تو همتی ده ، من عزمی ندارم ای پسر فاطمه

یابن زهرا،  حضرت زهرا منتظر آمدن توست             اما من در فراقت اشکی ندارم ای پسر فاطمه

دنیا تمام  وقت زندگی ام را پر کرده                         برای انتظار تو وقتی ندارم ای پسر فاطمه

من اگر نه منتظر ، اما محب تو هستم           بی تو من هستی ندارم ای پسر فاطمه                       

ندیدنت دیگر برایم می شود عادت        از نیامدنت دردی ندارم ای پسرفاطمه