آقایانی که با طرح موضوعات حاشیه ای و انحرافی مانند دیوار کشیدن  در پیاده روها به رقیب هراسی پرداختند می دانند که مشکل اصلی مملکت ما بیرون زدن چند تار موی برخی خانم ها از زیر روسریشان نیست بلکه مشکل اصلی بیرون زدن فساد از زیر عمامه ها و کت های آقایان و آقازاده هایشان هست که علنی و پنهانی به حمایت از غارتگر و متهم به فساد و قاچاق می پردازند.


پس از ارتباط مشکوک برخی سران فتنه با  سران عربستان وهابی تشابه دیگری از این دو آشکار شد دست دادن شاه ملعون عربستان با همسر ترامپ و دست دادن یکی از سران فتنه با دختران اروپایی در سالهای گذشته نشانگر بی توجهی آنان به ارزشهای اسلامی می باشد.


این دولت که نتونست چند تا برگ تعرفه رو طبق نیاز در کشور توزیع کنه چطور می تونه  عدالت رو  تو تمام  کشور رعایت کنه و امکانات و رفاه رو با انصاف و عدالت به همۀ کشور برسونه.


از جشن های پیروزی آقای روحانی که چیزی عائد مردم نمی شود حداقل یک قرعه کشی برای شرکت کنندگان در جشن ها بکنند و تعدادی زمین 3000تومنی و وام 300میلیاردتومنی بدون سود و مصونیت از پیگیری قضایی برای خود یا برادرشان به برندگان قرعه کشی هدیه بدهند تا این چیزها فقط در انحصار  برخی دولتی ها نماند.