آقا آغاز امامتتان مبارک. دعا گوی ظهورتان هستیم.اللهم عجل لولیک الفرج.

 

انتظار در مکتب فاطمی

به امید عنایت تو زنده ام ای پسر فاطمه  

هر چند نزد تو جایی ندارم ای پسر فاطمه

در دلم مانده چند جمله با شما حرفی زنم

  ولی برای درد دلم رویی ندارم ای پسر فاطمه

ای شاهد لحظه های سیاهم شرمنده ات هستم

            برای دین تو چشم پاکی ندارم ای پسر فاطمه

 هر چند در انتظار تو جدیتی در من نیست             

    تو همتی بده که من عزمی ندارم ای پسر فاطمه

یابن زهرا،  زهرا منتظر آمدن توست                

           در فراقت اشکی ندارم ای پسر فاطمه

دنیا تمام وقت زندگی ام را پر کرده                  

          برای انتظار تو وقتی ندارم ای پسر فاطمه

من اگر نه منتظر ، اما محب تو هستم                

       بی تو من هستی ندارم ای پسر فاطمه                       

ندیدنت دیگر برایم می شود عادت                 

        در نیامدنت دردی ندارم ای پسر فاطمه

           باسمه تعالی

 

                      

              آقا بیا

 

ای گنج کرم  مهدی ، دستم عجب خالی شده  

               دنیای بی ظهورتو ، دنیای بی حالی شده

آقا بیا در بین ما ، اشکِ همه جاری شده       

              با یک عنایتت ببین، مجلس عجب حالی شده

ای حاضر هرجا بیا غایــب منم از گنهم      

       جهانِ بی نورِ رخت ،تاریک چون چاهی شده

یک عمر چشمم شد تلف ، ازغفلت روی مَهَت   

         با دیدن خال لبت ، گویا که او ساقی شده

در جمکران یا سهله ای یا کربلایی جان من     

           قسمت من از طلعتت ،این همه بی تابی شده

این همه عمرِ غفلتم،خواب زمستانی شده        

            بهار جان ، با نگهت، زمان بیداری شده

میوۀ عالم وجود، تنــهاترین پادشـــهی         

           مولا غریبی بین ما، دنیا چه بد جایی شده

غریبی و تنهائی ات تا کی عزیز فاطــمه             

      وقت ظهورت کی بود، غیبت چه طولانی شده

منتقم خون حسین ، دستم بگیرجان حسین          

       اصلاحِ راه ما نما، اگر به گمراهی شده

زندانی اعمال ما ، دعا نــــما به حال ما           

      ما را ببخش مولای ما ، اگر چه کم کاری شده

آقا بیـــا  آقا بیـــــا، لقلقۀ زبان شده           

         از دل بگویم که بیا ،وقت علمداری شده

آقا منم محــب تو، منتـــــظر نگاه تو               

     ذکر تو در دلم اگر، دعای تو کاری شده