عید بزرگ غدیر بزرگترین اعیاد است و هر شیعه ای وظیفه دارد به اندازه وسع خود در این زمینه تلاش کند یکی در حد خانواده یکی در حد مسجد و یکی در حد محله ، روستا و شهر خود می تواند هر کس در حد توانایی خود باید دین خود را ادا کند:

حجت‌الاسلام‌والمسلمین فرحزاد :


➖برای #غدیر باید فرهنگ‌سازی کرد، امیدواریم روزی همچون راهپیمایی باشکوه مردم در اربعین حسینی، #راهپیمایی میلیونی و با عظمت از اقصی نقاط دنیا به نجف اشرف شکل بگیرد.


➖امام صادق(ع) در روایتی این چنین می فرمایند که «شما فکر می کنید خداوند در عالم هستی روزی بالاتر از غدیر خم آفریده؟ نه به خدا قسم، نه به خدا قسم، نه به خدا قسم» و در حقیقت این قسم سه باره می تواند حجیت این روز را برساند.


➖ در توجه به واقعه غدیر در طول تاریخ قطعا کم گذاشته شده آنچنان که اگر اینگونه نبود اهل بیت خانه نشین نمی‌شدند  و این همه ظلم و ستم و فساد و فحشا صورت نمی‌گرفت و ایشان به عنوان سرچشمه را باید هزاران برابر پررنگ کرد.


➖در زمینه #خطبه_غدیر باید شفاف‌سازی کنید، بر خطبه غدیر مانور بدهید، آن را در جلسات مختلف، منبر و فضای مجازی تیتر کنید و هر بخش خطبه غدیر را ترویج کنید تا واقعه غدیر تبلیغ شود و در این زمینه موج ایجاد کنید.


🆔 @GhadirShenasi