دوگانگی غرب با تروریست  : 

روز جمعه یک تروریست به دو مسجد نیوزلند حمله کرد و ده ها انسان بی گناه از از جمله چند کودک را به جرم مسلمان بودن به خاک و خون کشید . اما برخی رسانه ها و مسوولان غربی از تروریستی خواندن این فاجعه بزرگ خود داری کردند.  شبیه این برخورد را در حادثه تروریستی اهواز و قبلتر از آن در برخورد با گروه تروریستی ریگی شاهد بودیم . غربی ها که می خواهند اسلام هراسی همچنان ادامه داشته باشد و برای این کار میلیاردها دلار هزینه کرده و گروه های تروریستی مثل داعش را به وجود آورده اند، تمایلی  به تروریست خواندن غیر مسلمانان ندارند ، زیرا برای آنان کشته شدن انسان ها مهم نیست بلکه منفعت غیر مشروعشان مهم است.

غرب با کارنامه سیاه خود با کشتار میلیونها کودک و پیر و جوان از جنگ های جهانی گرفته تا جنگ ویتنام و بوسنی نمی تواند با نسبت دادن تروریست به اسلام خود را تبرئه کند. هر چند وهابیت و آل سعود مادر بسیاری از گروه های تروریستی بوده ، اما نباید از این نکته غافل شد که پشتیبان اصلی در به قدرت رساندن تفکر غیر انسانی وهابیت و آل سعود، انگلیس و آمریکا بوده اند.

 کار به جایی رسیده که یک  سناتور ضد اسلام علنا مسلمانان را مجرم و دیوانه می خواند ، این مساله تاسف بار و نوع موضع گیری مسوولان و رسانه های غربی ها بار دیگر عمق خباثت و کینه غرب از اسلام را نشان داد.

http://ziarani1.blog.ir/