🌷به مناسبت سالروز شهادت #شهید_عباس_بابایی
 
🍃عباس بابایی، نامش که به گوش آسمان می خورد، از #داغ_شهادتش، بغض می کند. ابرها به یاد شجاعتش می بارند. ستاره ها به یاد پروازهای موفقش می درخشند و ماه به یاد ماه بودنش، حسادت می کند. زمین از تواضعش می گوید و بندگان روی زمین از  شوق پروازش. اما امثال من که کتاب زندگی اش را میخوانیم، جز کلمه  بزرگ مرد چیزی به ذهنمان نمی آید.
 
🍃عباس برای ادامه تحصیل به سرزمین امریکا پا گذاشت اما سر بر خاک گذاشته و در  سجده هایش برای معبود دعا می کرد سربلند شود در آزمون خدمت به سرزمین #ایران.
 
🍃خلبان قصه در  آسمان خدا اوج می گرفت و حواسش به بندگان زمینی بود. برای رضای خدا، خدمت کرد و فرشته نجات شد برای  درماندگان و محتاجان.
 
🍃سابقه ۳۰۰۰ ساعت پروازش نشان می دهد که خودش نفر اول بوده برای عملیات. نه  نظارت کرد و نه پشت میز نشست. حتی از سفر مکه اش گذشت تا  امنیت را برقرار کند. نگران خلیج فارس بود و کشتی هایی که از آن می گذرند. خطی از  وصیت نامه اش درس بزرگی است برای همه."به انقلاب خیلی #بدهکاریم"
 
🍃این روزها جای خالی  بابایی ها به شدت حس می شود. آنان که خالصانه و  صادقانه کار کردند،  خون شهدا و آرمان های انقلاب خط قرمزشان بود. راستی چقدر به انقلاب بدهکاریم؟کسی حواسش به خط قرمزها هست؟
 
📅تاریخ تولد : ۱۴ آذر ۱۳۲۹
📅تاریخ شهادت : ۱۵ مرداد ۱۳۶۶
 
#رسم_خوبان
ناردونه