دو جنایت بزرگ جدید صهیونیست ها 
رها کردن نوزادان نارس در بیمارستان النصر و شهادت یک کودک و یک نوجوان در جنین
 
 
1.مردم و خبرنگاران در بیمارستان «النصر» با صحنه‌ شوکه‌کننده اجساد درحال تجزیه کودکان روی تخت بیمارستان «النصر» روبه‌رو شدند.پس از محاصره نیروهای رژیم‌صهیونیستی در ۱۰ نوامبر (۱۹ آبان) کادر پزشکی بیمارستان کودکان «النصر» غزه مجبور به تخلیه آنجا شدند.
اکنون جسد این پنج نوزاد که به مدت سه هفته، تنها داخل بیمارستان به حال خود رها شده بودند، پیدا شده است و این را می‌توان قتلی هولناک و جنایت علیه بشریت دانست..
 
2.در جریان یورش نظامیان صهیونیست به جنین، یک کودک و یک نوجوان دیگر به دست نظامیان رژیم اسرائیل به شهادت رسیدند. طبق اعلام بهداشت فلسطین، آدم الغول، کودک ۸ ساله و باسل ابو الوفا، نوجوان ۱۵ ساله به ضرب گلوله اشغالگران اسرائیلی به شهادت رسیدند.
نباید اخبار جنایات صهیونیست ها برای مردم عادی شود. جنایاتی که در دنیا نظیر ندارد. بلکه برخی در طول تاریخ بشریت بی نظیر یا کم نظیر هستند. متأسفانه برخی رسانه ها ذائقه مردم را تغییر داده اند. گاهی مردم  از خبر باخت یک تیم ورزشی بیشتر از خبر شهادت نوزادان و کودکان مظلوم و بی دفاع غزه ناراحت می شوند و این یعنی هشداری بزرگ برای انسانیت!!!   محمدی زیارانی. @ziaran1